ARKITEKTTEGNING AF ATELIER

03.1 Facader

For en lille måned siden, fik vi vores landzonetilladelse godkendt. Vi har fået en arkitekt til at tegne et drømmeatelier og bolig.

Det er en lille gård på Mols, med 16 tønder land, som vi har overtaget af min mor, der købte den for 52 år siden. Den ligger smukt, i det der i dag hedder, “Nationalpark Mols Bjerge”.

Fra jeg var ca.13 år har jeg tilbragt mange af mine ferier på gården, og fik bygget en længe om til atelier og beboelse, da jeg som ung var begyndt at male.

Til gården hører også en stor lade, som nu vi vil inddrage til atelier, så beboelses arealet bliver 417 m2.

Det er et langtidsprojekt, som vi arbejder med, og skal nu snart holde et møde med arkitekten, om ansøgning af byggetilladelse.

03.3 3D og Visualisering

03.2 3D

02.1 Planer