November sol

08. Hypnotisk tiger. 65x81 cm. 2015

08. Hypnotisk tiger. 65×81 cm. 2015

Nu er mine 7 nye malerier færdige.
De hedder alle “HYPNOTISK TIGER” og måler 65×81 cm.

De er malet  i november måned, hvor vejret har været usædvanlig solrigt. Lyset og solen har været en kæmpe inspiration for mig, og koncentrationen og energien, har været maksimal, derfor har hvert enkelt billede fået en styrke og en ro der har givet dem titlen “HYPNOTISK TIGER”

Tre af malerierne skal, sammen med flere andre af mine malerier, udstilles på kunstnersammenslutningen CORNER. Udstillingen åbner fredag den 22. januar 2016 og er åben til søndag den 28. februar på Sophienholm.
Jeg har endnu ikke taget stilling til hvilke 3 billeder det bliver.

Se malerierne på hjemmesiden, og klik på billederne og se dem i stort format i et nyt vindue.

http://www.uffechristoffersen.net/Uffe_Christoffersen/BIENVENUE.html

God fornøjelse

Mange Hilsener

Uffe

Ps. Glæder mig til at komme til Danmark og holde jul med familien🙂