GULE, ORANGE og RØDE TIGRE

IMG_6987

Mine 10 malerier er blevet færdige til Art Copenhagen 2014 !!!
Med disse 10 malerier har jeg fundet ud af, at jo større bevidsthed jeg får om farverne, des bedre og mere præcist kan jeg male.
De lidt dæmpede baggrundsfarver understreger de mere aktive farver, og fungerede som en usynlig lim, som er med til at skabe helhedens klang.
Ud fra disse farver opstår en klarhed, et billedmæssigt lys, hvis emotionelle kraft er meget stærk.
Mit instrument er ikke længere okkerfarven, men dette hemmelige lys, der er kommet af den dæmpede farve, og ud fra dette lys kan jeg derefter male en tiger, der kommer frem fra baggrunden i stærke aktive farver…

Art Copenhagen 

Den  19 – 21 sep. 2014

Solo Show hos Galerie Birch i stand 38A.

Alle mine malerier, der bliver udstillet på messen, er fra sommeren 2014. og kan ses HER>>

Art Copenhagen
Danmarks største internationale kunstmesse

Åbningstider:

Fredag: 16.00-20.00

Lørdag: 11.00-20.00

Søndag: 11.00-17.00

http://artcopenhagen.dk

Adresse: Forum Copenhagen, Julius Thomsens Plads 1, DK-1825 Frederiksberg C