Bredgade

Smykkeforretning i Bredgade, København.

Smykkeforretning i Bredgade, København.

 

Var en tur til København med nogle af mine nye malerier til Galerie Birch. De så flotte ud da de stod i galleriet ved siden af nogle lidt ældre “tigermalerier” der hang på væggen. Der er sket noget nyt igen🙂 Billederne kan man se på min hjemmeside HER .
Derefter var jeg ovre på den anden side af Bredgade og se to tidligere store malerier, som jeg kalder “Tiger Leap” ca. 150×200 cm. der hænger i en smykkeforretning. Det så virkelig flot ud.

Så jeg breder mig godt i Bredgade🙂

Mange gange bliver jeg forbavset over hvor flotte mine malerier er når de kommer op at hænge i luxuriøse steder, som man roligt kan sige at de to forretninger er, i forhold til når de er i mit atelier i Fontarèches. Det er de samme malerier. men mit atelier er rodet med masser af billeder, så folk der kommer har mange gange svært ved at “se” hvordan billederne i virkeligheden ser ud…

Fra Galerie Birch i går

Fra Galerie Birch i går

 

Fra Galerie Birch i går

Fra Galerie Birch i går

www.uffechristoffersen.net