Jubilæums udstilling

IMG_4123

I år kan Galleri Flintholm fejre 10 års jubilæum, i den forbindelse håber jeg du vil sætte kryds i kalenderen den 2. november 2013, jeg planlægger en fællesudstilling med 6-8 kunstnere. Hver kunstner udstiller 5 mindre og 5 større værker samt et godt jubilæumstilbud.Udstillingen åbner den 2. november 2013, og vil være åben hver torsdag-fredag og lørdag-søndag frem til midten af december
Jeg vil gerne invitere dig med ledsager til middag i stengangen efter ferniseringen.
Jeg tænker og glædes tit over vores gode samarbejde og det ville være sjovt, hvis jeg kan regne med dit gode selskab.

Det er nok det flotteste galleri i DK. –På billedet, som er fra en tidligere udstilling, ser man et af mine malerier der er 5 m. højt og nedeunder er der et der “kun” er 2 m. højt. –så det siger ja til🙂