TIGEREN ER PÅ JULESJOV I GALERIE BIRCH

I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et super godt nytår !

Her går det rigtig godt.
Jeg stødte på dette citat af Kierkegaard, som jeg synes er meget rigtigt, da jeg næsten hver dag går mine lange morgenture i naturen, og bliver inspireret til nye farverige og positive malerier:
»Tab for Alt i Livet ikke Lysten til at gaae. Jeg gaaer mig hver Dag det daglige Velbefindende til og gaaer fra enhver Sygdom; jeg har gaaet mig mine bedste Tanker til, og jeg kjender ingen Tanke saa tung, at man jo ikke kan gaae fra den. Nægter Nogen, at Bevægelsen er til: saa gjør jeg som Diogenes, saa gaaer jeg. Negter Nogen, at Sundheden er i Bevægelsen, saa gaaer jeg fra alle sygelige Indvendinger. Naar man saaledes bliver ved at gaa, saa gaar det nok!«.
(Kierkegaard)
Jeg er så heldig at være blevet inviteret med til Galerie Birchs juleudstilling i år. Ejeren af galleriet, Anette Birch, var sidst på sommeren her, for at besøge os og for at se på mine malerier. Det lod til at hun syntes vældig godt om dem.
Anette Birch skriver i sin indbydelse:
TIGEREN ER PÅ JULESJOV I GALERIE BIRCH

“Kære alle,

Det vil glæde os at byde dem velkommen til julesjov i galleriet lørdag den 15. december kl. 11-15.
Helt nye værker af Uffe Christoffersen i størrelser lige til at komme under træet.
Kom ind i varmen og nyd de smukke omgivelser – børn er også hjertelig velkomne!
Vi glæder os til at ønske dem god jul.
Venlig hilsen,
Anette Birch”
Fotos fra ophængningen, samt adresse og åbningstider, kan ses på min hjemmeside,
Man kan også se mine fire helt nye flotte stentryk, samt de tegninger jeg er i gang med til nye malerier🙂
Mange glade julehilsener
fra
Uffe